- vänt på dygnet, vafan.

somnade 5 i morse.. & vaknade typ 3 idag. skit illa.. jag vill inte sova sådär länge men va gör man när sängen är varmare än en solig dag. illa emma.. iallafall så ska jag försöka gå upp tidigare i morgon. men ja.. vi får se hur det går. aja dom timmarna jag har varit vaken nu iaf så har jag hunnit kolla föräldrarfällan & varit till ica med syster. mötte även andra syster på vägen. köpte chips. hur fet är jag egentligen.. nyttigt liv är nått jag inte gillar.. gått ner 4 kilo på 2 veckor pga magmedicinen. ganska nice! men ikväll blir det ännu en promenad med syster, i går körde vi i snöväder och idag i regn. weird väder jao... aja ska kolla vidare lite här på datan & sådär.
Florence + The Machine – Shake It Out
Amanda Fondell – All This Way
Taio Cruz – Hangover
Jessie J – Domino
Rihanna – You Da One - Explicit Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0