- tankar i natten, svarta som katten

så sitter jag här, klarvaken & kluven. klockan är 02:27 och jag är piggare än piggast. det beror väl på att jag gick upp 2 idag kanske.. eller något sånt.
men iallafall. mina tankar är på helt andra saker än vad jag vill.. jag saknar någon som bara vill ha mig och inte tusen andra brudar. som bara tänker på mig och inte på andra.. som älskar mig och inte bara vill knulla mig och sen gå till nästa. varit med om det.. jag lovar tuseeeeeeeeeen gånger att jag inte ska göra om det, alltså inte falla för den idioten. men såklart så är jag där igen. gråter varje gång jag inser att jag är dum. det är som att röka man lovar sig att sluta fast ändå tänder man en ny cigg igen. eller som godis. man säger nej nu är det slut med att äta, dagen efter står man i kassan på ica & köper en ny påse. fast man inte vill.
ett beroende kan man kalla det.. im stuck i träsket av idioter.
letar efter saker jag inte kommer finna, det är som att gå i dimman och leta efter fåglar eller att leta efter en udda blomma på en äng. jag vill ha kärlek så jävla mycket kärlek att kroppen skriker av lycka, att fjärilar flyger i min mage & att jag skrattar åt ingenting. finaste känslan i världen. då inget kan trycka ner en. ja ni fattar. jag har blivit lovad så mycket men sen bara fått skit. jag har varit en skit själv.. men ja.
nej nu ska jag kolla runt & sen kolla film. vi hörs mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0