- jahapp. segdag.

somnade 5 i morse. efter typ 6st telefonsamtal med samma människa, haha lite kul! vakna vid halv 1. gick ner o käka och bara tråka. helt död nu men väntar på att herr nilsson ska höra av sig. men det får jag väl vänta på några timmar till antar jaa. aja hoppas på filmkväll där i kväll. eller något. aja får se hur det blir. min hund har namnsdag idag med, om någon brydde sa :) & sverige vann i natt. det har väl ingen med ett fbkonto missat ?;) haha.
nu ska jag gäspa lite i sängen & typ kolla en film, lyckades fixa hemma nya versionen av vlc igår(film spelarn på datan) så nu kan jag äntligen kolla film igen! aja hörs!
min biodejt på måndag, woopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0