- en ny start.

det är 2012 nu. nu lägger vi alla bekymmer bakom oss och går vidare. nytt år/nytt kapitel av livet. lite spännande sådär. vi får se hur året blir helt enkelt. tänker försöka få det bra iallafall! har inte nå nyårslöften om att jag ska gå ner massa i vikt eller nånting. har helt andra mål. och några kan jag berätta, några är hemliga!
  • börja vara stolt över mig själv, pusha mig själv när jag gör något bra & inte tänka på mina småa fel. alla har inte den perfekta kroppen, så jag måste lära mig ta emot alla fina komplimanger av folk.
  • ta vara på dagarna, göra nått bra av dom!
  • plugga som ett djur och klara matten.
  • inte supa upp alla mina pengar, eller köpa kläder för allt. man får lägga undan o spara med faktiskt emma. ;)
  • var rädd om min familj & vänner
  • rensa bort folk som bara ger skit tillbaka..
  • ta upp musiken igen, spela mera gitarr & spela in mera.
ja mer än så säger jag inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0