- biodejt på måndag

åh sandra och ja boka nyss biobiljetter till måndag, The Girl with the Dragon Tattoo blir det :) vi har sett dom svenska filmerna ihop så why not den hära! så på måndag får jag äntligen gå på bio. hur mysigt som helst tycker jaag. inte varit på det sen i mars. och då var det hur många lingon finns det i världen med mamma, så nu jävlar kör vi bio för hela slanten! vi hade även en liten diskusion om mat,
  • jag; ska vi äta på donken då?
  • sandra: jag ska sluta med sånt där men kanske kan göra ett undantag;)
  • jag; vi kan äta cheseeburgare, för ost är nyttigt.
  • sandra; jaa det har jag också hört ;)
sjuka brudar. men nu ska jag ner och kolla på tv med mamma & pappa. har kollat film hela dan. först avatar & sen ice age 3. jonathan sover här i natt så ice age var hans filmval, sluta dock med att mamma gick o la han & pappa o jag skratta i våran ensamhet, den är ju bra rolig ju. såå :) aja nu ska jag ta mig ner och kolla på tv som sagt, på lördag kan det även bli att träffa oskar, vi får se hur det blir men jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0