- biodejt, maxmat & taxibil

åkte som sagt in till stan igår, åt på max och köpte godis på hemköp. sen hämta vi ut biljetterna & ja sen började filmen. superbra film! rekomenderas. lite lång men ja det var den värd. kul & träffa sandrisen också! :) sen åkte vi 21.19 tåget hem, träffade jonna där med. så fick skjuts hem från tåget av hennes syster! skönt o slippa åka buss. i morse vakna jag o mådde skit. skulle  åkt till stan & umgåtts med mina fina klassmates, men kroppen gav upp. så avbokade det och tog en hemmadag. hämtade ut lite paket & sånt. sen har jag bara degat. hatar mitt immunförsvar. sjuk av minsta lilla. aja tänkte ta en dusch snart, med hårinpackning och raka benen och shit. så jag känner mig fräsch!
jaja vi hörs väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0