- 2011. i ord.

2011 var ett ganska udda år. kommer alltid minnas det året. både bra och dåligt.
började med att mina grannar som ja trodde skulle vara gifta för evigt skildes och jag och sofie tog långa
promenader på kvällarna och pratade. hon blev lillasystern jag aldrig fick.
hängde ute på krogen i uppsala, hånglade lite, drack en del alkohol, men hamnade snett i sandra och min vänskap..
slutade umgås som vi brukade göra. tog en paus helt enkelt. åkte flera mil en natt för att få ligga
med en kille utanför gävle HAHA.. dejtade även P i gottsunda fram och tillbaka..
firade långfredagen på dansbandsskit i tierp. S ö g
gick inför skolan mera än förut, började gilla plugglivet. spenderade pengar på hemköpsallader med mina brudar.
pluggade som en jude och fick vgn på saker ja förut trodde ja skulle få ig på. så motivationen ökades.
firade midsommar uppe i josies stuga, efterfest i gamla bastun med nakenbad var ju en standard. lärde känna
nytt folk. båtfesten slutade i kärleksrus när jag hittade den jag trodde var bästa killen. och det var han
tills det tog slut. vänskapen med josie fuckade.. men vi hittade tillbaka, och ja nu vet ja inte.
sommarjobbade även för första gången, 3 veckor på erasteel, måla,träffa roligt folk & städa. 12000 :- var det
lätt värt.
fyllde även 19, blev ensam hemma i nästan 2 veckor i den svängen. skönt att göra som man vill. även om kvällarna
slutade tidigt då jobbet började 6.
vi hade möhippa för syster och sen gifte hon sig 30 juli. riktigt härlig dag, slutade dock i spyor och minnesluckor.. opsi
köpte även mig en riktig mobil & ja det var riktig skönt
började även umgås mera med mina klassbrudar, tog en krogrunda i stan. skrattade, var arga & hade en awesome natt.
hade även min första hemmafest här hemma med klassen, en jäkla hit. faktiskt!
i september åkte jag o föräldrarna till stugan på gotland eftersom jag missade det i somras, det var underbaraste tiden
det här året, vi grillade, och bara njöt. hade underbart väder & allt det där!
tog även min gävle-utelivet oskuld på heartbreak med mariorna & mirka, riktigt trevlig kväll som slutade i hångel i
en bil vid båtbryggan, ung och galen.
var även i den här svängen farmor dog & det tog slut med björn. ja såklart tog det slut med han innan jag började
hångla med andra såklart.. aja var  några svarta månader det där. allt kändes skit. magen blev värre & jag går
nu på kortisontabletter. men iallafall hade en grymt fin jul fick det jag ville ha & nyår blev skit. som det brukar..
aja 2011 fick jag iaf veta vilka som va mina riktiga vänner & vilka som inte var det.
det här året väntar studenten,20 årsdagen & massa annat. K U N G L I G T
2011 var ett ganska udda år. kommer alltid minnas det året. både bra och dåligt.
började med att mina grannar som ja trodde skulle vara gifta för evigt skildes och jag och sofie tog långa
promenader på kvällarna och pratade. hon blev lillasystern jag aldrig fick.
hängde ute på krogen i uppsala, hånglade lite, drack en del alkohol, men hamnade snett i sandra och min vänskap..
slutade umgås som vi brukade göra. tog en paus helt enkelt. åkte flera mil en natt för att få ligga
med en kille utanför gävle HAHA.. dejtade även P i gottsunda fram och tillbaka..
firade långfredagen på dansbandsskit i tierp. S ö g
gick inför skolan mera än förut, började gilla plugglivet. spenderade pengar på hemköpsallader med mina brudar.
pluggade som en jude och fick vgn på saker ja förut trodde ja skulle få ig på. så motivationen ökades.
firade midsommar uppe i josies stuga, efterfest i gamla bastun med nakenbad var ju en standard. lärde känna
nytt folk. båtfesten slutade i kärleksrus när jag hittade den jag trodde var bästa killen. och det var han
tills det tog slut. vänskapen med josie fuckade.. men vi hittade tillbaka, och ja nu vet ja inte.
sommarjobbade även för första gången, 3 veckor på erasteel, måla,träffa roligt folk & städa. 12000 :- var det
lätt värt.
fyllde även 19, blev ensam hemma i nästan 2 veckor i den svängen. skönt att göra som man vill. även om kvällarna
slutade tidigt då jobbet började 6.
vi hade möhippa för syster och sen gifte hon sig 30 juli. riktigt härlig dag, slutade dock i spyor och minnesluckor.. opsi
köpte även mig en riktig mobil & ja det var riktig skönt
började även umgås mera med mina klassbrudar, tog en krogrunda i stan. skrattade, var arga & hade en awesome natt.
hade även min första hemmafest här hemma med klassen, en jäkla hit. faktiskt!
i september åkte jag o föräldrarna till stugan på gotland eftersom jag missade det i somras, det var underbaraste tiden
det här året, vi grillade, och bara njöt. hade underbart väder & allt det där!
tog även min gävle-utelivet oskuld på heartbreak med mariorna & mirka, riktigt trevlig kväll som slutade i hångel i
en bil vid båtbryggan, ung och galen.
var även i den här svängen farmor dog & det tog slut med björn. ja såklart tog det slut med han innan jag började
hångla med andra såklart.. aja var  några svarta månader det där. allt kändes skit. magen blev värre & jag går
nu på kortisontabletter. men iallafall hade en grymt fin jul fick det jag ville ha & nyår blev skit. som det brukar..
aja 2011 fick jag iaf veta vilka som va mina riktiga vänner & vilka som inte var det.
det här året väntar studenten,20 årsdagen & massa annat. K U N G L I G T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0